hlavičkový papír
Hlavičkový papír

Design hlavičkového papíru – proč se vyplatí?

Pokud vám záleží na profesionální image společnosti, stojí za to postarat se o dobrý design značkového papíru. Je jedním z velmi důležitých prvků vizuální identifikace-umožňuje sjednotit firemní korespondenci a dokumenty.

Na co potřebujete hlavičkový papír?

Speciálně navržený hlavičkový papír je důležitým prvkem vizuální identifikace. Jeho vzhled musí být v souladu s pokyny obsaženými v knize znamení. Hlavičkový papír je nedílnou součástí každé profesionální společnosti. Díky němu firemní korespondence a dokumenty získávají jednotnou, soudržnou podobu.

Hlavičkový papír je také praktickým reklamním nosičem. Pokud chcete, aby vaše podnikání bylo pozitivně přijato-stačí se postarat o konzistenci materiálů, včetně šablony dokumentů. Firemní dopisní papíry vám umožní vytvořit pozitivní, profesionální image a zvýraznit společnost na pozadí konkurence.

Jaký by měl být hlavičkový papír?

Nezapomeňte, že formulář musí být sladěn s jinými materiály. Barvy, loga a rozvržení by měla dodržovat pokyny obsažené v knize vizuální identifikace. Nejčastěji se hlavičkové papíry vyrábějí na speciálním podkladu, tedy na ofsetovém preprint papíru 90 g. Jedná se o nepovlékaný papír, který je skvělý pro opětovný tisk (např. na firemních výtiscích). Je estetický, odolný a poskytuje dobrou reprodukci barev.

Vzhled hlavičkového papíru závisí na specifičnosti konkrétní společnosti – lze vytvořit elegantní minimalistický design nebo vsadit na kreativnější řešení. Jeho rozložení je nejlepší konzultovat se zkušeným grafickým designérem, který zná jak specifika konkrétní společnosti, tak základní principy a grafické trendy.

Co by měl design značkového papíru obsahovat?

Dobře navržený hlavičkový papír bude vaší nejlepší vizitkou a dalším reklamním nosičem. výtisky na hlavičkovém papíře zvěčňují obraz profesionální firmy, která se stará o detaily. Můžete si vybrat jednu šablonu nebo použít různé možnosti hlavičkových papírů pro různé účely-například jako formuláře pro návrhy, korespondenci a dokumenty. Co by na něm mělo být? Na hlavičkovém papíře společnosti jsou obvykle umístěny logo, kontaktní informace a případné claim nebo CTA. Při objednávce projektu vyberte zkušeného grafického designéra, který vytvoří kreativní a estetické materiály, které odpovídají odpovídá firemní knize vizuální identifikace.

Kolik stojí design hlavičkového papíru?

Tvorba samotného hlavičkového papíru není příliš drahá. Pokud chcete získat jedinečný design hlavičkového papíru, můžete jej zadat designérovi (také online), nebo najmout projektovou kancelář (i když je to příliš drahé pro malé firmy). Nezapomeňte, že je nejvýhodnější objednat jej kompletní se zbytkem propagačních materiálů. Objednáním designu a tisku od jednoho tvůrce a v tiskárně získáte větší šanci na získání konzistentních a efektních materiálů. Existuje však ještě jednodušší řešení. Používání bezplatných šablon hlavičkových papírů je stále oblíbenější. Stačí je doplnit svými údaji, abyste již za pár dní měli balení personalizovaných, efektních korespondenčních papírů.

 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *