Tisk

Jak tisknout levněji

Současný vývoj sociálních médií poskytuje pohodlné příležitosti pro inzerci jakéhokoli podnikání. Je to skvělé místo, kde můžete prezentovat své podnikání, služby, produkty nebo vlastní značku a osobu. Zdánlivě klasické tištěné formy reklamy jsou minulostí. Nemůžete se více mýlit. Ti, kteří jsou zodpovědní za marketingové úsilí, dobře vědí, že nic nenahradí tištěná reklamní média, která osloví jakoukoli cílovou skupinu, at ť pracují denně doma, v kanceláři nebo na ulici.

Dalším aspektem je přesvědčení malých firem o vysokých nákladech na realizaci takových projektů. Samozřejmě, náklady realizace velkého marketingového projektu, který využívá celou škálu reklamních materiálů, budou velké. Naopak s dobře promyšlenými, menšími realizacemi to může být velmi lukrativní, malá investice.

Jak ušetřit na realizaci propagačních materiálů:

  •         Levná tiskárna (https://justprint.cz/) – dnes máme na trhu obrovské množství tiskáren z nichž vybírat. Záleží jen na nás, jak se rozhodneme. Stojí za to porovnat nabídky, zkontrolovat věrnostní systémy a aktuální nabídky a pak vybrat nejvýhodnější a nejlevnější možnost.
  •         Plán-dobře promyšlený plán reklamní kampaně je základem. Musíme se zamyslet nad tím, jaké propagační materiály by se nám opravdu hodily. Nemá smysl objednávat poměrně drahé roll-upy, pokud se nám jednou za rok mohou hodit. Je lepší investovat tyto prostředky do katalogů nebo letáků, které přímo, každý den osloví naše potenciální zákazníky
  •         Online tiskárny – skvělá příležitost pro každého. Tento typ tisku šetří náš čas spojený s návštěvou typografie a dává možnost vybrat si tiskárnu z druhého konce země. Společnost Drukomat tyto služby poskytuje již řadu let. Jednoduše nahrajte projekt do vybrané on-line tiskárny, upřesněte jej pomocí profesionální tiskové služby a poté počkejte, až budou materiály odeslány.
  •         Vlastní grafický design-pokud váháme s velkoformátovým tiskem, stojí za to připravit grafický design našich materiálů. Samozřejmě, samotný projekt musí být promyšlený a dobře připravený, ale s malými realizacemi, jako jsou tužky, letáky nebo brožury, můžeme sami připravit obsah a grafiku, které na ně chceme umístit.

Možností, jak ušetřit při realizaci propagačních materiálů, je mnoho. Díky těmto příležitostem si i malé firmy mohou dovolit promyšlenou a efektivní reklamní kampaň. 

 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *