vizitky levně
Vizitka

Způsob, jak vytvořit nebanální vizitku-UV lak

Vizitky, i když samy o sobě jsou poměrně malé, mají velký význam. Každý podnikatel si musí uvědomit svou roli a dbát na to, aby jeho vizitky byly funkční a originální. Nejjednodušší způsob, jak vytvořit nezapomenutelnou vizitku, je vybrat originální design a aplikovat vylepšení tisku. Dobrým příkladem jsou vizitky UV, které popíšeme v tomto článku.

 

Základní prvky vizitky

Každá vizitka (https://justprint.cz/vizitka) by měla obsahovat některé základní informace o společnosti a informace o osobě, která ji zastupuje. Stálé prvky jsou: jméno, pozice, název společnosti a kontaktní údaje. Zbytek informací je individuální a závisí na představivosti a potřebách konkrétních lidí. Kromě těchto údajů může být na vizitce například logo společnosti, slogan atd. Je však důležité nepřehánět množství informací-pak bude vizitka nečitelná.

 

UV vizitky – čím vyniknou?

Charakteristickým pro tento typ vizitek je pokrytí některých prvků speciálním průhledným selektivním lakem. To dává efekt podsvícení-prvky pokryté lakem se lesknou a kontrastují s matným povrchem vizitky. Lak je fixován ultrafialovými paprsky, takže vizitky, při jejichž výrobě se tato technika používá, se nazývají UV vizitky. UV lak se používá jiným způsobem-s jeho pomocí na povrchu vizitky můžete vytvořit prvky viditelné pouze pod správným úhlem. Jak můžete vidět, je to ideální způsob, jak vytvořit nebanální vizitku.

 

Má UV lak omezení?

Ne každý lak je vhodný pro jakýkoli typ projektů. Jedním z typů UV laku je selektivní lak s efektem vypouknutí. Co to znamená? Položky pokryté tímto lakem se zdají „vycházet“ mimo vizitku – jsou silnější na dotek než povrch vizitky. Vypouknutí je viditelné pouhým okem, takže je to skvělý způsob, jak zdůraznit ty prvky vizitky, na kterých nám nejvíce záleží. Konvexní UV lak má však některá omezení-nedoporučuje se aplikovat na oblasti blízké okrajům vizitky, protože může být poškozen při řezání.

 

Kdy bude fungovat UV vizitka?

Je ideální pro lidi, kteří hledají něco originálního. UV vizitky nejčastěji vybírají ti, kteří oceňují vysoce kvalitní produkty. Je to v jistém smyslu prémiové řešení-takové vizitky rozhodně vyniknou na pozadí klasiky, která nepoužívá UV lak. Efekt, který získáme, vytváří dojem elegantnějšího designu a tím dodává profesionalitu člověku, který takovou vizitku má. Lesklé předměty upoutají pozornost a rozhodně neuniknou pozornosti osoby, která obdržela vizitku. Dobře fungují v mnoha průmyslových odvětvích, například v automobilovém, kosmetickém, právním nebo grafickém.

 

Stojí za to používat vizitky UV?

Někteří se mohou divit, zda stojí za to zušlechťovat tisk a platit za další efekty. Jak může lesklá vizitka ovlivnit zisky společnosti? Odpověď na otázku je jednoduchá. Vizitka se používá hlavně k tomu, aby si náš potenciální zákazník mohl pamatovat a v případě potřeby snadno najít kontaktní informace. Pokud však zákazník dostane na různých obchodních schůzkách denně desítky vizitek, po chvíli je přijme automaticky a přestane věnovat pozornost tomu, co na nich je.

 

Vytvoření originální vizitky je příležitostí k zapamatování. Pokud potenciální zákazník věnuje pozornost povrchu nebo lesklým prvkům, pravděpodobně si také zapamatuje název společnosti nebo jméno uvedené na vizitce. Lidé jsou většinou vizuální typy a stojí za to toho využít při použití akcentů, jako je UV lak, na propagačních materiálech.

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *